Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen.

 

Wat zijn de verzendkosten als ik iets bestel op KnitHappens.nl?
Wij versturen onze pakketten en brievenbuspakjes binnen Nederland altijd met PostNL. Als je iets bestelt op KnitHappens.nl dan reken ik geen verzendkosten. Wel is er een minimum bestelbedrag van 15 euro.

Hoe kan ik betalen bij KnitHappens?
Bij  KnitHappens kun je online veilig betalen met iDeal, via je eigen Nederlandse bank. Dit is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Je wordt na het plaatsen van de bestelling automatisch doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van MultiSafepay en van jouw bank om de betaling te voltooien.

Wanneer je pas voor jouw bestelling wil betalen nadat je hem ontvangen hebt, kies je voor ‘Betalen na ontvangst met Klarna’ als betaalmethode. Klarna is een internationaal bedrijf dat het mogelijk maakt om een online bestelling pas na ontvangst te betalen. Zodra jouw bestelling door ons wordt verzonden, wordt de factuur door Klarna via e-mail gestuurd. Volg de betaalinstructies op de factuur en maak binnen 14 dagen het bedrag over aan Klarna. In verband met extra administratieve handelingen, wordt voor de optie ‘Betalen na ontvangst met Klarna’ €1,50 extra in rekening gebracht.

De patronen zijn niet te bestellen via KnitHappens, alleen via de site van de ontwerper. Zij maken meestal gebruik van PayPal.  Wanneer je beschikt over een PayPal account, is betalen via PayPal een handige en snelle optie. Indien je nog niet beschikt over een PayPal account, kun je deze via de website van PayPal aanmaken.
Mocht je geen account bij PayPal willen, neem dan contact met mij op, je kunt het patroon dan via mij bestellen.

Hoe kan ik een bestelling retour sturen?
Je kunt je bestelling zonder opgave van redenen binnen 14 dagen ontbinden binnen de zogenaamde “afkoelingsperiode”. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling. Na deze periode is je bestelling definitief. Wil je iets retour sturen, stuur dan een e-mail naar Yoanne@KnitHappens.nl en geef aan welk product je wilt retourneren. Retourneer het product, inclusief alle toebehoren en originele aankoopbon, ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking.

Hoe download ik een patroon?
Alle patronen zijn te downloaden via de site van de ontwerper. Je plaatst daar het patroon in de winkelwagen en doorloopt het bestelproces. Het patroon kun je daarna meteen downloaden in PDF of wordt meteen naar je gemaild.

 

Ik heb een vraag over een patroon of een vraag over breien, kan ik deze aan KnitHappens.nl stellen?
Jazeker! Heb je hulp nodig bij een patroon of twijfel je hoeveel bollen je nodig hebt voor een patroon (ook als deze niet op de site staat) neem dan zeker contact op. Ik help je graag!

 

Heeft KnitHappens.nl ook een fysieke winkel zodat ik de wol in het echt kan zien en voelen?
KnitHappens.nl is een online winkel en heeft geen fysiek bezoekadres. Ik doe mijn best om de producten zo duidelijk mogelijk tentoon te stellen op de website en zal ook meer foto’s maken waarbij de verschillen tussen op elkaar lijkende kleuren duidelijker zichtbaar wordt. In de beschrijvingen van de producten probeer ik ook een zo goed mogelijk beeld te schetsen.
En wie weet komt er ooit nog een fysieke winkel, maar voorlopig nog even niet.
Mocht je na je bestelling toch niet tevreden zijn over de kleur en deze willen ruilen, geef dit dan ook aan in je retourmail, dan denk ik graag met je mee.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer je jouw bestelling voor 15:00 uur plaatst, dan verstuur ik je artikelen nog dezelfde dag. Mochten artikelen niet bij mij in voorraad zijn, dan zullen deze 1 tot 2 werkdagen later verstuurd worden. Ik streef ernaar om zo veel mogelijk artikelen in voorraad te hebben, maar dit lukt helaas niet altijd. Mocht ik ze niet in voorraad hebben, dan duurt het meestal 1 werkdag om mijn voorraad aan te vullen.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Zolang de bestelling nog niet is verzonden, kun je me een mail sturen met daarin je wijziging en kan ik deze nog aanpassen.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
Het is  natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de producten en of dienstverlening. Ik wil je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar:Yoanne@knithappens.nl  Na ontvangst van je klacht ontvangt je een bevestiging.Je klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord, mocht het meer tijd nodig hebben, dan word je hiervan op de hoogte gebracht.Je kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar KnitHappens bij is aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen. https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

 

KnitHappens
Bergselaan 123b
3037be Rotterdam (geen bezoekadres)
0624879288
KvK 57968357
BTW NL003286230B79